phone: +420 776 223 443
e-mail: support@londoncreative.co.uk
Info lanjut, klik di sini

Jan 15, 2011

Percintaan A to Z aku.. part 2



Tamat persekolahan, aku menjalani hidup seperti insan-insan lain. Segala suka dan duka aku berkongsi sama dengan kakak dan adikku. Tarikh ini 3 september 2006, membuatkan aku trekenang kan seseorang. A! ya A...
urmmm alangkah bahagianya aku jika A hidup lagi... terdetik hatiku untuk mendengarkan Suria fm yang ketika ini masih baru di siaran. ahhh ada ruangan chat salam perkenalan. maka aku pun mendaftar menjadi ahli dan berkenalan dengan seseorang yang gelarkan sebagai abg H.. Abg H baik denganku. Aku selalu berborak dengannya walaupun kami tidak pernah berjumpa tetapi seakan ada keserasian bersama. Sekian lama kami berkawan, abg H mengambil keputusan untuk melamar aku. Memandangkan aku masih tak terfikir untuk ke arah itu, maka aku mengambil keputusan untuk melupakan abg H apatah lagi pernah suatu hari seorang wanita menghubungi aku mengatakan bahawa dirinya isteri abg H dan merayu agar aku tidak lagi berkawan dengan ag H kerana katanya abg H memang suka mempermainkan perasaan orang.. alaaahhh bukannya aku tangkap cintun pun dengan abg H... maka, aku ambil keputusan memutuskan persahabatan kami...
ahhhh...
keseorangan lagi...





** nanti lah aku sambung.. nk siapkn kerja kejap..

8 comments:

  1. mcm mane nak kedepan dgn i lau asyik tgk yg da berlalu..

    ReplyDelete
  2. u mara ke? saje je nk taip tg idop i..
    slh ke?

    ReplyDelete
  3. ape jadi ngan G kak ?

    ReplyDelete
  4. haah.. G yg kt sebelah..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

---Leave your comment here..---

PENAJA BLOG

Info lanjut klik di sini