phone: +420 776 223 443
e-mail: support@londoncreative.co.uk
Info lanjut, klik di sini

Dec 29, 2010

Kebangkita Garuda tidak menggentarkan Harimau Malaya


Kebangkitan Garuda tidak menggentarkan Harimau Malaya

Tahniah kepada Harimau Malaya kita yang telah berjaya menjuarai Piala FF Suzuki 2010.



Namun, sedikit dikesali dengan corak permainan Harimau Malaya pada minit kedua. Hal ini disebabkan kecuaian pemain-pemain Harimau Malaya yang hampir kesemua pemain berkumpul di gol Malaysia.

Jika semua pemain berkumpul di gol Malaysia, apabila bola dibawa tuju ke gol Indonesia, tiada pemain yang mengorak langkah ke jaringan gol. Akhirnya bola jatuh ke tangan Garuda Merah Putih itu semula. Seterusnya bola berbalik ke gol Malaysia sekaligus membuka ruang Garuda menjaringkan gol.

Namun demikian, syababs di ucapkan kepada penjaga gol Malaysia, Fahmi yang begitu tangkas dan cekap sehingga tidak langsung memberi ruang kepada Garuda untuk menjaringkan gol.

Syababs juga di ucapkan kepada Safee yang telah berjaya menjaringkan gol. Sekurang-kurangnya kita tidak pulang dengan tangan kosong dan hanya mengharapkan kemenangan ketika di Malaysia sahaja ahad yag lalu.




Ini membanggakan kita sebagai rakyat Malaysia. Sedikit membuka mata kita melihatkan kebangkitan Garuda apabila bangkit mendadak pada minit kedua sehinggakan berjaya menjaringkan gol sekaligus mengalahkan Harimau Malaya pada perlawanan itu.

Akhir sekali, syabas Harimau Malaya!! Kejayaan mereka merupakan kejayaan kita semua sebagai warga negara Malaysia yang tercinta.




















0 Comments:

---Leave your comment here..---

PENAJA BLOG

Info lanjut klik di sini